dissabte, 15 de maig del 2010

Avui Tecnocat !!

L'esport que practico des de que era molt petita és la natació. I avui he participat en una activitat molt divertida, un tecnocat de braça. Un tecnocat és un entrenament d'un estil concret amb altres entrenadors. Monitors i nadadors de diferents clubs, tot girosona, avui ens hem trobat a la nostra piscina. He tingut molta sort, l'estil de braça és el meu preferit i sóc la més ràpida i ho faig molt bé!!


Ens han ensenyat diferents tècniques per millorar, a més de nedar hem vist un vídeo d'una nedadora. Ens hem tirat a l'aigua i ens han filmat per sota mentre nedàvem.


Hem coincidit amb un campionat de companys més grans i m'agrada molt animar-los. Per cert, neden molt bé!! A veure si aconsegueixo arribar a nedar tan bé com ells!

6 comentaris:

  1. SEgur que si entrenes bé seràs fins i tot millor que ells....Anims!!!!

    ResponElimina
  2. Hola!Sóc la Susanna,m'ha agradat molt el teu blog i t'anire seguint!Endavant!

    ResponElimina
  3. Ànims i segueix així. A mi també m'agrada molt la natació però segur que de bon tros deus nedar molt més ràpida que jo.
    Faig 40 piscines en 50 minuts més o menys i vaig combinant diferents estils perquè si no em canso. Vaig començar una mica "grandeta" però espero anar millorant amb el temps. Quantes en fas tu?

    ResponElimina
  4. Gràcies pels comentaris!
    Faig unes 60 piscines per entrenament!

    ResponElimina
  5. Mare de Déu! No crec que arribi en ma vida a fer 60! Ja, ja ja

    ResponElimina